Blog pentru viata! Viata plina de idei!

Stiinta de a ramane tu însuti în împrejurari care te depasesc se învata!

Pentru ca pana acum am scris (cat am scris) doar lucruri putin mai filosofice, astazi vom aborda impreuna ceva care sa va mai destreseze (daca nu aveti Nutline langa voi). Tot e sesiune si nervi sunt peste tot. Avand in vedere ca ma simt foarte bine astazi, voi scrie un articol, un post inedit, zic eu amuzant :)). Aviz celor bolnavi de boli cronice si copiilor sunt 14 ani (zic cronice pentru ca si daca suferi de plaman ai putea sa mori.de ras.deci ramai fara aer).

Va avertizez de la inceput ca parerile vor fi impartite. Voi fi probabil si judecat (sa vedeti cum sar dusmanii la commenturi) :)) si vor rade si multi alaturi de mine. Tema ce o voi abroda face parte din ciclul “of of dusmanii mei”. Exact! V-ati prins. Vom vorbi despre dusmani. Consider ca sunt o persoana destul de importanta daca am si din astia. Nu? :)). Lasand tot umorul de o parte (pentru moment) putem spune ca orice om are parte de dusmani. Daca esti prea slab esti dusmanit si esti vorbit ca esti slab.Si prost. Si las. Si ca atat poti. Si iti vor da in cap sa iti ia si ce mai ai. Daca esti puternic..ai dusmani..si inca cati. Vor sa stie - precum sobolanii ce se afla sub camp – cum ai ajuns puternic. Ai furat sigur! Ai jucat poker sau.. in cel mai bun caz.. ai castigat la loto. Veti gandi imediat ca nu conteaza doar sa ai bani ca sa fii puternic. Ganditi bine :)) Continuam atunci si spunem. Pentru a fi puternic iti trebuie creier (si sa faci ceva cu el!), iti trebuie gandire in perspectiva, iti trebuie noroc ( ce dracu! Ai si nevoie de oportunitati nu?), si ce-ti mai trebuie? A! cum sa uit? Iti trebuie niste oameni sa te sustina. Se stie ca cel mai slab om care te sustine e bun si el acolo la ceva :)). Ganditi-va cat ajuta un sofer (bun) la un jaf dintr-o banca :)). Si daca nu v-am convins ganditi-va cat te poate ajuta al tau fiu, cand iti bat mascatii la usa si el spune raspicat: “A zis tata sa spun ca nu-i acasa!” Cam bat campii..(am zis ca e post amuzant nu?). Imi dau doua palme, revin si continui. Deci..dusmanii imediat gandesc: “Cum de are asta noroc? Cum de poate ma??? Ah ce ma roade! Tu nu vezi cum arata?” (asta e un exemplu de "dusmanii e prosti" ca doar se stie..fizicul nu are legatura cu norocul (depinde si de meserie acu:))- dar nah ce sa stie dusmanii?Ce mai gandesc dusmanii? Exemplu de dusmani invidiosi: “cat creier are asta maaa!” (ce legatura are cantitatea creierului cu inteligenta? Eu stiu ceva de riduri :) ) In fine trecem peste.


Categoriile de dusmani: dusmani escroci (dusmanii care se fac ca iti sunt prieteni si pe la spate te vorbesc de n-au aer). A doua categorie este cea a dusmanilor “de pe langa”. Ei n-au treaba cu tine, nu te cunosc, nu te stiu probabil nici cum arati. Dar asa le mai place sa (..stiti voi..) incat se baga in seama de parca te-ar sti ca mama ta. A treia categorie este cea a dusmanilor primitivi. Aceasta specie este deosebit de complexa. Cuprinde subspecii care au in program mereu ganduri “ii dau in cap”, “`nezeii mamii lui”, “ii i-au beregata”, “ii fac buzunare”, etc. Nu exista host sa scriu eu aici, cate subspecii din astea sunt. A patra categorie este cea a dusmanilor “pe care ii admiram”. Acesti dusmani sunt cei mai doriti pentru ca ei au fost candva prietenii dusmanilor tai si au schimbat tarlaua ca le-ai dat o acadica. Si acum sunteti de aceeasi parte a baricadei. Acestia sunt foarte folositori la casa omului pentru ca aduc vesti. De la dusmanii tai evident! Sunt niste pupincuristi, dar unii care stiu sa te pupe bine. Le mai dai o acadica (a se gandi la sensul propriu!) si iti spun de ceilalti si ce nu ai vrea sa auzi. Daca stii sa ii modelezi le dai vesti false si ii trimiti cu un sut in fund inapoi la prima lor “echipa de dusmaneala”. Si aia (fiind prosti) ii cred (nu fi sigur) si tu apoi ii distrugi cu mana lor ca pe niste gandaci de bucatarie. (apropo pentru gandacii de bucatarie am tot respectul pentru ca le place curatenia! Cu aceasta ocazie cer public scuze gandacilor de bucatarie pentru ca i-am jignit :) ) Continuand ideea de mai sus, e ca si cum ar avea un cutit in mana si vrand sa ti-l infinga (“sa-ti faca buzunare” folosind expresia lor) ii ajuti sa isi faca propriul buzunar (poate n-are unde sa-si puna cheile la garsoniera sau inelul de aur de pe deget cand manevreaza cu atentie castile in care trosnesc manele cu “regheton”).

Cine sunt dusmanii? Dusmanii sunt acei oameni (probabil) care iti vor raul pentru ca tu esti mai realizat ca ei, te intelegi mai bine cu oamenii decat ei (nah esti din specia lor nu? Ei nu!), arati mai bine (aici intra aproape toti dusmanii mei :) ) sau inelul tau de pe mana e cu doua karate mai mult decat al lor. (ah ce mi-ar da o karata :) ). Dusmanii de obicei se trateaza prin indiferenta sau prin alte fapte care sa le arate ca au gresit. Probabil daca esti prea subtil nu vor intelege. Asa sunt ei, n-ai ce face. Dusmanii care nu se trateaza..devin dusmani si mai aprigi. Dusmanii care inteleg..vin si isi cer scuze (aveti grija sa va priveasca in ochi, sa nu sopteasca scuzele printre dinti, si sa fiti atenti ce zic dupa ce pleaca). Din respect pentru voi se vor retrage cu spatele :)) Acesti dusmani iti pot deveni candva amici. Sa nu cumva sa ii credeti vreodata. Tineti-i acolo langa voi, dar nu le dati de inteles ce strategie aveti. Nu se stie cand vor putea fi dusmani “pe care ii admiram”.

Iar m-am intins si iar probabil stati cu capu spijinit de maini. Sper de ras. Soarta romanului. Sa faca haz de necaz nu?

Prin urmare..fereste-ma Doamne de prieteni ca de dusmani am eu grija :))

1. Nu fac reclama ascunsa la Nutline si nu sunt platit pentru asta
2. Am dusmani, dar ii ignor.
3. Multumesc dusmanilor pentru inspiratie. Daca mai apar si alte categorii revin cu informatii

Acesta este un pamflet si trebuie tratat ca atare. Daca apar manifestari neplacute..sunati la SPRITE (nici la astia nu le fac reclama)

O zi buna si bafta in sesiune!

9 comentarii:

unu la mana ;)) - "inca care"- nu e prea "poetic",nu?:))

doi la mana- ar fi mai bine sa-i lasi pe altii sa te caracterizeze,nu te mai lauda singur :))

trei la mana- daca stergi comentariul asta,e clar! inseamna ca nu stii sa accepti si critici :D

in rest...na...nu prea imi place stilul in care scrii,dar gusturile nu se discuta:P

bafta in continuare! ;)

E parerea ta si o ti-o accept :) nu ma poate lauda toata lumea nu?:)) imi pare rau ca nu iti este comentariul mai jos in lista nicidecum ca ai dat. critica face parte din tehnica dusmanului. dar taci ca-i bun :)) asha a progresat si stiintza. vine cate unu din asta si zice ce nu i bun.un fel de gica contra. si hop vine urmatoru` si inventeaza ceva. ms de comm si bafta multa :P

a si inca ceva. daca ai citit tot ti-a placut! si ai sa vezi tu dupa tine ca or sa mai fie commenturi in care o sa se spuna ca li se potriveste stilul :) asta 1 si doi: daca imi stii deja stilul de a scrie..inseamna ca le-ai citit pe toate :)) asta ma bucura. tine-o tot asha. A! era si 3:D orice zici dupa mine nu se pune :))) abia acu` bafta :))

Dusmanii p***i mele sunt in primul rand anonimii! Prin anonimat nu poti decat demonstra cat de gărgăr poti sa fii. Ai scris bine tu acolo, pot sa zic ca am si ras dar parca scrii cam mult:D, incearca in posturile urmatoare sa faci in felul urmator. Pui pe undeva intr`un paragraf "Cine a ajuns cu cititul aici ii dau o bere!". Bafta man.

mare adevar prin vorba "fereste-ma Doamne de prieteni ca de dusmani am eu grija"...imi place cum ai scris..tine'o tot asa:*>:D<

Eu nu pot sa zic nimic despre dusmanii mei dar au zis altii despre ei cum ar fi:
1)Ma pot increde mai mult in dusmani cinstiti decat in prieteni a zis nenea Lorenzo de Medici
2)Un prieten se gaseste intr-o suta de ani,iar intr-o zi poti gasi saizeci de dusmani,nenea Asadi Tusi
3)Fereste-te deopotriva de prietenia dusmanului si de dusmania prietenului,nenea Nicolae Iorga
4)Orice succes in viata iti mareste semnificativ numarul de dusmani.Reciproca nu-i deloc valabila,nenea Victor Duta
5)Nu va avea niciodata prieteni adevarati cel care se teme sa-si faca dusmani,nenea William Hazlitt
Cred ca si voi ar trebui sa faceti la fel sa-i lasati pe ei sa vorbeasca si voi sa actionati in consecinta ;))

Recunosc ca e amuzant stilul tau de a scrie si daca am citit tot dai o bere :)), una pentru fiecare dusman(pe care il stii bineinteles)!

Bravo bravo bravo!!!! respect! jos palaria pentru articol!
Scrisem si eu in blogu meu ceva de genu: ce nu ma doboara ma face mai tare. si un "dusman" anonim, a scris vreo 10 commenturi usturatoare privitor la un articol si a zis la urma: nu sterge commentul meu, doar ce nu te doboara te face mai tare nu? am ras cred jumatate de ora. am lasat comentariul si dupa ce am gasit acest artikol si lam citit, sunt si mai puternica. MUltumesc domnule Razvan!Sa traiti!

Va multumesc pentru aprecieri!

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus? Nu ezita

Despre mine

Fotografia mea
Asa cum imi place sa spun mereu..
un simplu om, un om dornic de viata si de plimbari, un om caruia ii place sa cunoasca alti oameni, un om ..printre oameni.

Bine ați venit! Welcome! Bienvenue!