Blog pentru viata! Viata plina de idei!

Stiinta de a ramane tu însuti în împrejurari care te depasesc se învata!

Prietenii?..
Si daca ar fi fost un cuvant la mijlocul propozitiei..cu siguranta l-as fi scris tot cu litera mare. Prietenii? Oare ce or fi? Prietenii sunt acei oameni..deosebiti..care rad cu tine..plang cu tine..iti dau umarul lor de cate ori ai nevoie..ai zambetul lor cand esti trist..ai imbratisarea lor cand ai nevoie de o atingere..ai chiar si acel mesaj "buna..cum te simti?"..doar gandul ca ai pe cineva care sa se trezeasca pentru tine la orice ora noaptea sau sa plece de la activitatile lor programate doar pentru simpla ta persoana..te face sa crezi ca undeva candva au fost suflete unite in acelasi trup..suflete ce s-au regasit dupa ani si ani..Prietenii sunt oamenii care dau tot ce au mai bun fara sa aiba dorinta sau macar gandul ca au nevoie de ceva in schimb..Prietenii merg cu tine peste tot..Prietenii exista pentru ca tu sa nu fii singur la necazuri..si nici la bucurii..cu Prietenii imparti si lacrimile de fericire si cele de tristete amara..probabil Dumnezeu a lasat sa existe si clipe de bucurie in viata unui om..sa ai cu ce sa-ti faci Prietenii sa se simta bine..intotdeauna am impartit totul cu prietenii..sentimentul ca exista si alti Oameni langa tine te face sa exaltezi..sentimentul ca esti iubit si apreciat asa cum esti tu..asa cum a vrut Dumnezeu si natura sa fii..cu bune si cu rele..iti da o bucurie care nu o poate aduce nimic pe lume..acesti Prieteni pentru mine au fost Ingeri..numai eu stiu cat de cate ori am avut nevoie de voi..si tot eu stiu de cate ori mi-ati fost aproape..O Prietenie adevarata inseamna pentru fiecare din noi o alta nastere..un Prieten adevarat se castiga foarte greu..dar cand se castiga il ai pentru o intreaga viata..

Am vrut in mod special sa scriu primele randuri pt voi..Prietenii mei..valoarea inestimabila..din viata mea..voi ce veti fi langa mine cat voi fi aici..cu voi..si pentru voi..va multumesc ca existati...si ca mi-ati facut viata asa cum este!

Cu multa dragoste si pentru totdeauna al vostru simplu,
Razvan

13 comentarii:

Sa ai parte de cat mai multi prieteni in viata ta si sa-i pastrezi pe toti cei din jurul tau ! Prietenii tai voi fi mereu alaturi de tine :P

PRIETENIE...Totul avea sa incepa cu 11 ani in urma. Atunci eram doar TU si Eu, azi suntem PRIETENI >:d<.
Ce cuvant simplu "pritenie"...si totusi resimtit cu atata intensitate in suflet!
PRIETENE ai tot Respectul si Devotamentul meu, ca Prietena...!:*:)

http://www.youtube.com/watch?v=wZHmsVRshwU

Adevar graiesti! Ma bucur ca iti apreciezi prietenii, sunt o parte deosebit de importanta a vietii noastra!
" Tot ceea ce pot face mai bun pentru prietenul meu este sa-i raman prieten. Nu am alte bogatii sa-l rasplatesc...dar ii voi fi mereu alaturi."(nu mai stiu cui ii apartine citatul dar se potriveste perfect)

Ceea ce stiu e ca in zilele noastre PRIETENII ii gasesti ffff. greu (ma refer la cei sinceri, nu cei falsi). Iar daca pana in acest moment al vietii tale i-ai gasit, tine-i aproape si rasplateste-i prin ce stii tu mai bine
PRIETENE, gandesc la fel ca tine si ai sustinerea mea in ceea ce vei dori sa faci in continuare!!! TREBUIE DOAR SA VREI !!!

Man! Nu in toate cazurile e asa cum zici tu...Eu te consider un prieten bun chiar daca in ultimul timp nu prea am vorbit. Eu am incercat sa fiu cat mai bun dar din diferite motive uneori e posibil sa fi parut prea rezervat. Oricum...."Nu rupe firul unei prietenii, caci, chiar daca il legi din nou, nodul ramane".

Prietenii sunt ca niste c**e te folosesti de ei si pe urma ii arunci ca pe un c***m, cam asa sunt prietenii in ziua de azi rar gasesti un prieten adevarat care sa-ti vrea binele si numai binele,nu banii tai , nu statutul tau social,nu iubita sau amanta ta :)),totul ajunge pana la urma la INTERESE care pot fi foarte strans legate de "PRIETENIE",asa ca aveti grija ca prietenii de langa voi sa fie PRIETENI nu INTERESE.

Pritenia e pretioasa, dar trebuie sa lupti pentru ea ...pentru ca unii prieteni uneori uita si nu pot ierta o mica greseala din partea ta si asa se indeparteaza si uita ca tu ca prieten suferi si iti pare rau .... trebuie sa ne ajutam prietenii atunci cand gresesc si sa nu uitam ca prietenia e importanta si ne umple viata de bucurii, ne ajuta sa mergem mai departe chiar daca uneori necazurile ne doboara si simtim ca numai putem lupta.

Deja pluralul pentru prieten mi se pare desuet.Norocos cel cu mai mult de un prieten.Eu recunosc!Ghinionista....doar unul.E ca o planta rara;faci tot posibilul sa ii prelungesti frumusetea dar devine din ce in ce mai dificil in "clima" actuala.Se pierde,se ofileste,isi pierde naturaletea.Acum ce sa zic...;poate gradinarul e nestiutor si troglodit. E omul cavernelor ce pretuieste materialul si necesitatea imediata.Nu asa tindem sa devenim?
Sclavii necesitatilor?
Sa nu mai stim ca sa facem cu lucrurile pe care nu le putem directa accesa cu simturile noastre?Prietenia e unul din acele lucruri.O avem si de multe ori nu stim sa o pretuim;si cind o pretuim ajungem de multe ori sa fim tradati.E lucru rar!Foarte rar!Cei norocosi sint rugati sa se treaca pe o lista...Astept(lista evident)poop la toti!

un om simplu[...] spunea... 19 ianuarie 2010 la 00:38  

the only way to have a friend,is that you in your turn to be a friend...and choose your friend...so take your time

frumoase sunt cele zise despre prietenie, dar un prieten adevarat e greu de gasit.
eu ma consider un PRIETEN de-al tau si stiu ca daca apelez la tine vreodata si ma poti ajuta o vei face, vreau sa fim mereu aceeasi prieteni ca si pana acum, iar ceea ce-mi doresti tu mie iti doresc si eu tie.
Succes in toate , man!

Livia Romanista spunea... 25 ianuarie 2010 la 23:11  

Pentru mine prieten nu e acela care iti ofera umarul sa plangi, ci acela care iti da 2 palme si iti zice ca nu se merita sa plangi. M-au atins vorbele tale. Nu pot decat sa le multumesc celor care imi sunt prieteni,acelor persoane, care in timp ce boceam, mi-au zis si altele decat "ti-am zis eu ca nu e bine", "nu trebuia sa faci asa"... Acelor persoane langa care am trecut prin atatea si atatea situatii... frumoase, si mai putin frumoase.
Acelor persoane cu care desi m-am certat de foarte multe ori, au fost mereu acolo, si stiam ca pot conta pe ajutorul lor neconditionat. Prieten e cel care te intelege si stie sa nu ia personal vorbele tale uneori taioase. Si-ti intelege si gesturile stupide pe care nici tu nu le intelegi a 2-a zi, dar cand le faci ti se par foarte logice. Am avut parte sa-ntalnesc astfel de oameni. Vreau sa va multumesc pentru "palmele" luate, pentru zambetele voastre,
pentru rasetele voastre la tampeniile mele, pentru incurajari, pentru pupacelile in funduletz si sa va promit ca veti
mai auzi chestii de genul:
"Teo, abia astept sa nasca sor'ta, nu-i mai suport mofturile"
"Petro, mie mi-e rusine sa dansez."
"Ana, vreau la patinoar, dar mi-e friiiica"
"Razvan... mi-s amarata moarta"
"Daniel...eu nu cobor, eu ma tem!"
"Marius... is nervoasa moarta, eu il bat pe ala." "mor, iar am batut lei vechi pe casa de marcat.ce ma faaac?"
"Jo...hai la un ceai, is foarte suparata."
"Mada, sa-ti pove. Deci, eu cu Tibi nu mai vorbesc in viata mea.Mi-o zis ca-s burtoasa:((("
"Madi, nici nu vrei sa stii ce-am patit."
"Steeef, nu merge.. s-a stricat.Eu mor!"
"Tibi, am stricat butonul de panica.Si mi-i frica... nu m-astepti cand ies de la munca?"
Si bineinteles chestii de genul:
"Sigur nu vrei sa-ti faci acvariu?"
"Pot sa intru putin sa verific ferma?"
"Dar, imi mor pestii daca nu le dau mancare. Hai ca intru putin"

Va promit ca le veti mai auzi :)

Prietenii sunt cele mai inalte daruri..

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus? Nu ezita

Despre mine

Fotografia mea
Asa cum imi place sa spun mereu..
un simplu om, un om dornic de viata si de plimbari, un om caruia ii place sa cunoasca alti oameni, un om ..printre oameni.

Bine ați venit! Welcome! Bienvenue!