Blog pentru viata! Viata plina de idei!

Stiinta de a ramane tu însuti în împrejurari care te depasesc se învata!

Dragi si drage,
Iata-ne la drum de seara..postand si pe mine pe blogul meu. Dupa putina munca si cautare de template si alea alea :)) a venit si momentul inaugurarii..cu bune si cu rele..cu mai multa sau mai putina inspiratie..ca nah..e o ora venerabila..incepem cu ceea ce face tot "hazul" unui blog..scrisul! postarea:P
Va promit ca voi scrie numai din inima..pentru ca altfel nu pot sa scriu. Va fi un blog pentru voi..in special pentru voi si apoi pentru mine. Daca nu era pentru voi..as fi putut scrie ce gandesc in notepad. Dar vreau sa am onoarea sa imi impartasesc cu voi sentimentele..si mai ales bucuriile. E creat din dorinta de a mentine o ordine in cap si de a-mi impune un standard in creatie. E creat cu suflet. E creat cu dorinta. Va fi citit. Pe maine!

7 comentarii:

Daca promiti ca scrii numai din inima si eu iti promit ca o sa verific blog`ul cat mai des, daca se poate in fiecare zi. Il tin aproape, mult succes!

m-am grabit eu sa fiu prima care comenteaza,dar degeaba..se pare ca a fost altcineeva mai iute de picior...sau de net!:D
oricum,sa iti traiasca bloguletul,sa il stapanesti sanatos si la cat mai multe postari!

si eu care credeam ca voi fi prima care face comentariu, dar stau bine sunt pe podium :D ca sa spun asa :) mi-a placut ce ai sris si dak ti-ai facut un blog inseamna ca ai multe sa ne zici si sa ne arati de asta iti urez succes si daca ne faci sa zambim prin ceea ce scrii ai castigat cam tot ce se putea :)

un om simplu pentru tine pentru voi...pentru mine un om deosebit,plin de viata realizat din toate punctele de vedere,o ambitie dusa la extrem...intr-un "cuvant" un om minunat...BRAVO TIE...tineo tot asa...Bafta

Cazier (22,m,IS) :) spunea... 17 ianuarie 2010 la 16:38  

da`le un premiu de consolare la fete ca n`o postat primele :) ... sper ca urmatoru` post e despre colegi, sa vad shi eu ce parere ai despre colegii tai. Sa fii sincer :)) ... Baphta shi la mai multzi vizitatori ...

De va citit depinde doar de ceea ce vei avea sa ne spui.Sa iti fie blogul prilej de a comunica cu cei dragi, de a ne impartasi experintele, bucuriile, tristetile si tot asa.
Sa iti fie blogul file din viata, asa cum este ea, cand precum furtuna ce izbeste, cand precum o zi de primavara.
Sa nu uiti de puterea cuvintelor si ca aceleasi cuvinte pot spune lucruri diferite.

Nu-s prima ,dragul meu,dar nici ultima sigur.Dak reusesc sa fiu functionala seara de seara promit sa adaug comenturi,cu conditia sa fie condimentate si suculente.Ce zici?Foarte tare!Astept replici de la dragii de voi si pe tine razvan te poop virtual deocamdata!:*

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus? Nu ezita

Despre mine

Fotografia mea
Asa cum imi place sa spun mereu..
un simplu om, un om dornic de viata si de plimbari, un om caruia ii place sa cunoasca alti oameni, un om ..printre oameni.

Bine ați venit! Welcome! Bienvenue!