Blog pentru viata! Viata plina de idei!

Stiinta de a ramane tu însuti în împrejurari care te depasesc se învata!

Sa lamurim cateva lucruri de la inceput..LSETH..va spun eu..in dezvoltarea acestor acronime sta forta unor studenti..unor voluntari inraiti dupa victorii si munca..voluntari si membri ai Ligii Studentilor Electrotehnisti. Simplu si la obiect. Ce am mai putea spune astazi de LSETH? Ce voluntar din iasi si ce student nu stie ce inseamna LSETH?

FestudIS este Festivalul Organizatiilor Studentesti din Iasi. Un Festival ce s-a zguduit la auzul unui singuri prescurtari: LSETH. O prescurtare ce vine din dorinta de a fi cel mai bun! Si sa fim seriosi..nu mai mira pe nimeni ca suntem cei mai buni. Astazi aceasta Liga plina de suflete si simtiri in aceeasi directie a dovedit si a confirmat ca istoria si implicarea sunt de partea noastra. LSETH a castigat Parada FestudIS. Primul mare eveniment din cadrul acestui festival. Primul nume s-a aratat. Si il stiu toti. Din Parcul Copou si pana in Tudor. LSETH. O marca inregistrata, un brand.

LSETH a cucerit Iasul. A invins intr-o confruntare in care a avut adversari redutabili. A trecut chiar si de confruntare directa, un asa zis "baraj". LSETH e un nume. Pe care unii il pronunta raspicat si mandru..asa cum o fac eu si ceilalti atatia membrii care au pus suflet..sunt si care il pronunta cu indignare. Si cu o mica ciuda. Sau poate in gand. Nu conteaza. LSETH e in mintea tuturor. Asta conteaza! Da chiar conteaza..si ca sa citez pe cineva cunoscut.."auh si ce emotii am avut!". Da am avut emotii. Am avut emotii si totul s-a incheiat cu urlete de fericire.

Nu am trait asemenea momente de bucurie poate niciodata in acest domeniu. Mi-au dat putin lacrimile si recunosc cu mandrie. Fericit ca am onoarea sa port un tricou cu sigla LSETH pe spate. Fericit ca fac parte dintr-o echipa unita care e gata sa faca sacrificii doar sa strige "ETH!". Sunt gata sa taie pana si netul doar ca sa scoata un camin intreg de oameni in strada (prietenii stiu de ce :P). Am tipat toti impreuna pana am ramas fara voce..am suflat din fluiere pana cand s-au zbarlit si bilele alea din ele..caci pana la urma..cand vreau sa fluier..fluier nu?! Si acum ma dor urechile (aud mono, dar nu-mi pare rau). Am trait momente superbe si totul li se datoreaza unor oameni ce au pierdut din timpul lor pentru a pune umarul la faima LSETH. S-a facut o revolutie si toti am murit cu zambetul pe buze! Am murit ca sa inviem si sa vedem cu bucurie ca suntem in stare sa cucerim orice..oricand si pe oricine. Sa facem poze ce vor domni peste ani si ani. Cu locul I. Suntem o echipa..suntem LSETH. Suntem noi si doar impreuna vom reusi. Am mai spus candva ca ma simt excelent aici. O zic din nou. Si sunt sigur ca o voi mai spune!

Daca auziti pe strada de LSETH..sa intoarceti capul. Vi se va bucura privirea!

Va pup si va iubesc pe toti!

Al vostru Razvan (Raducu) :P

3 comentarii:

Lseth ? si Asfi-ul??

@anonim
Una e trecutul..alta e prezentul. Si cu cat prezentul e mai linistit parca e mai bine nu? Si mai ales daca ai si un viitor.

Ati gasit remediul pentru cancer sau ce ati facut? ca prea multe laude 'aproape de cer' :d. Habar nu am ce ati facut, si daca a fost super, spune asa intr-un mod mai elegant, nu intr-o mie de laude :D Bafta la ce faceti, si sper sa intelegi ca acest comentariu e constructiv.

Trimiteți un comentariu

Ai ceva de spus? Nu ezita

Despre mine

Fotografia mea
Asa cum imi place sa spun mereu..
un simplu om, un om dornic de viata si de plimbari, un om caruia ii place sa cunoasca alti oameni, un om ..printre oameni.

Bine ați venit! Welcome! Bienvenue!